Državna tajnica Burić u emisiji „Studio 4“ o kampanji „Zaposli se u Hrvatskoj“

Slika /arhiva/wp-content/uploads/2018/05/MajdaSTudio4.png
Državna tajnica Majda Burić u emisiji „Studio 4“ govorila je o kampanji „Zaposli se u Hrvatskoj“ kojom Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava žele potaknuti zapošljavanje domaće radne snage. Podsjetila je da je Vlada ove godine za programe zapošljavanja osigurala 2,6 milijardi kuna od kojih je 1,6 milijardi kuna namijenjeno za provedbu mjera aktivne politike zapošljavanja.  Govoreći o proračunskim sredstvima osiguranima za zapošljavanje istaknula je da je riječ o najvećem iznosu do sada, da je primjerice 2014. godine za provedbu mjera aktivne politike zapošljavanja bilo osigurano oko 500 milijuna kuna, a sredstva su rebalansom smanjena na 300 milijuna kuna. „Ove godine osigurano je oko deset puta više sredstava za gotovo pedeset posto manje nezaposlenih u odnosu na to vrijeme. Imamo rekordno nisku nezaposlenost te zabilježenu treću najveću stopu rasta zaposlenosti od 3,8% u Europskoj uniji“, kazala je. Državna tajnica Burić posebno je istaknula da je intencija kampanje „Zaposli se u Hrvatskoj“ osim aktivacije domaće radne snage, predstaviti novu paradigmu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje koji nudi individualizirani pristup svakome nezaposlenom, ali i poslodavcima u potrazi za radnom snagom. Na upit o nedostatku radne snage odgovorila je da u Hrvatskoj imamo disbalans između potreba tržišta rada i obrazovanja. „Hrvatski zavod za zapošljavanje jako puno radi na obrazovanju, odnosno podizanju kompetencija, znanja i vještina nezaposlenih kako bi se svakome omogućilo da usvoji one vještine koje im nedostaju da budu konkurentniji na tržištu rada“ . Govoreći o kvotama za uvoz radne snage kazala je kako su one svojevrsni back-up jer je cilj Vlade Republike Hrvatske aktivirati domaću radnu snagu. U tom smislu Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Hrvatski zavod za zapošljavanje i Ministarstvo turizma u suradnji s udrugama poslodavaca i obrtnika organizirali su Dane poslova u turizmu na kojima su se nezaposleni, koji su izrazili spremnost za rad u sezoni, izravno povezali s poslodavcima koji zapošljavaju u turizmu. „Kampanjom Zaposli se u Hrvatskoj želimo potaknuti proaktivan stav prema vlastitoj sadašnjosti i budućnosti. Primjerima stvarnih ljudi sa svojim životnim pričama želimo pokazati da se u Hrvatskoj može uspjeti“, zaključila je državna tajnica Burić.

Stranica