U emisiji „U mreži prvog“ o korištenju mjera aktivne politike zapošljavanja, nedostatku radne snage i početku kampanje „Zaposli se u Hrvatskoj" govorila je državna tajnica Katarina Ivanković Knežević.
Govoreći o kampanji istaknula je da je ona rezultat promišljanja kako aktivirati nezaposlene na tržištu rada i motivirati ih da koristeći neku od mjera aktivne politike zapošljavanja pronađu posao u Hrvatskoj.
„To nas je potaknulo da krenemo u proaktivniji pristup prema nezaposlenima, ali i onima koji žele promijeniti karijeru“, rekla je državna tajnica i pojasnila da je jedan od ciljeva kampanje približiti mogućnosti koje pružaju mjere aktivne politike zapošljavanja kroz priče ljudi koji su ih koristili.
O problematici nedostatka radne snage u turizmu kazala je da su Ministarstvo i Zavod za zapošljavanje ove godine tomu pristupili proaktivno kroz Dane poslova u turizmu koji su organizirani već u siječnju kako bi se na vrijeme počela planirati turistička sezona.
Mjera stalni sezonac, pojasnila je, bilježi dobre rezultate. U studenom, prosincu i siječnju koristila se dva puta više nego 2016. i 2015. Mjera je proširena na način da poslodavci ne moraju svake godine podnositi zahtjev, već se mjera može koristiti nekoliko godina.
Državna tajnica Ivanković Knežević naglasila je da se mjere aktivne politike zapošljavanja u prvom kvartalu koriste bolje nego lani zbog toga što je osiguran njihov kontinuitet. Podsjetila je da su mjere s provedbom krenule s početkom godine, što ranijih godina nije bio slučaj te da su sredstva već dvije godine zaredom osigurana kontinuirano.
U emisiji je uz državnu tajnicu sudjelovao glavni direktor HUP-a Davor Majetić.
Stranica