Obrasci za Završni izvještaj o provedbi druge godine programa udruga usmjerenih unapređenju kvalitete života starijih osoba za 2024. godinu

Završni izvještaj  sastoji se od Opisnog izvještaja, Financijskog izvještaja, Prikaza pojedinačnih troškova koje je potrebno dostaviti poštom u tiskanom i elektronskom obliku na USB priključku. 
Navedena 3 obrasca potrebno je u elektronskom obliku dostaviti u otvorenom formatu (Word, Excel) i zatvorenom (skenirani obrasci).
 
Uz obrazac Popis pojedinačnih troškova svaki nastali trošak potrebno je pravdati skeniranim izvornikom pisanog dokaza (račun, obračun plaće, ugovor, putni nalog i sl.), kao i skeniranim izvodima iz banke ili FINA-e, odnosno isplatnice i blagajničkog izvještaja kao dokaz bezgotovinskog, odnosno gotovinskog plaćanja. Trošak mora biti u skladu s odobrenom specifikacijom, odnosno ukoliko Ministarstvo ne pokriva cijeli iznos, na pisanom dokazu troška označava se udio Ministarstva u tom trošku.  Svu skeniranu dokumentaciju potrebno je pohraniti na USB priključku pod rednim brojem i naslovom označenom u obrascu prikaza pojedinačnih troškova. Ako udruga ne dostavi sve potrebne dokaze plaćanja, napravljeni trošak neće biti priznat.
 
Izvješće je potrebno dostaviti do 15. siječnja 2025. godine poštanskim putem na adresu Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Uprava za programe i projekte, Trg Nevenke Topalušić 1, 10000 Zagreb.